עורך דין מיסוי לקנייה ומכירת דירה

קנייה ומכירה של דירה זו פעולה שעל פניו נראית פשוטה. בסופו של יום, שוק הדיור במדינת ישראל הוא שוק רווחי והוא מה שמאפשר לרבים להרוויח ממנו לא מעט. בין אם אתם באים מתחום הנדלן ובין אם אתם אנשים פרטיים שמעוניינים להרוויח ממה שרבים רואים בו הזדמנות, אתם נמצאים במקום הנכון.

הכל טוב ויפה אבל יש עוד גורם שמשתתף במכירה בין אם תרצו בכך ובין אם לא. המדינה היא גורם שלא פעם ולא פעמיים משפיע באופן אקטיבי על תהליך המכירה והקניה. כלומר, במקום שאתם תכניסו את כל הכסף לכיס יש עוד מי שמושיטה יד לקחת. אתם מהצד שלכם נמצאים כאן כדי לקבל את התשובות שיעזרו לכם להתחמק מהגזרה או לפחות, לשמור על עצמכם ממנה עד כמה שניתן.

עורך דין מקצועי נמצא כאן כדי ללוות אתכם בתהליך

בספר שהפך לרב מכר בן לאומי אומר המחבר של 'אבא עשיר אבא עני', ההבדל בין אלו שמשלמים מיסים ובין אלו שלא, זה שהראשונים נהגו בחכמה. מיסים הם אמנם מה שאתם מחוייבים לשלם על פי חוק, אבל תאמינו או לא, במקרים רבים קיימות אלטרנטיבות בחוק שיכולות לחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

אולי לא תראו את הפרצות הללו בשלב הראשון, אבל עליכם לזכור כי בסופו של יום מיסים הם לא מתמטיקה, הם החוק. כלומר, גובה המס אותו תשלמו הוא גובה המס שנקבע על פי תקנות המגדירות פרמטרים שונים שקובעים כמה מס תשלמו בסופו של דבר. כך שמספיק למצוא פרצות בודדות בחוק ובכך לאפשר לכם לחסוך לאורך תהליך המכירה לא מעט כסף.

אתם לא חייבים לדעת הכל

הרבה פעמים אנחנו רואים מי שבוחרים לשלם הכל ולא לבחון את האותיות הקטנות. האותיות הקטנות מבלבלות, משעממות, כאלו שיכולות לא פעם ולא פעמיים להרתיע רבים מלבחור לקרוא אותן ולנהוג על פיהן. אבל האמת היא כי אתם ממש לא חייבים להיות בעמדה הזו.

בעזרת עו"ד מיסים מקצועי המתמחה בתחום אתם יכולים למצוא את עצמכם במקום טוב משקוויתם. גם אתם יכולים ליהנות משורה של הטבות מס המגיעות לכם על פי חוק, אלא שכל מה שאתם צריכים הוא את האדם הזה שיקרא את התקנות השונות, את החוק ויעזור לכם להבין מה מגיע לכם בדיוק. אתם לא חייבים לדעת הכל, אבל אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה שיותר מידע שיעזור לכם לבחור נכון בסופו של דבר.

אל תקפאו על השמרים

רשות המיסים היא ככל הנראה הרשות עם יחסי הציבור הרעים ביותר שיש למדינת ישראל בפרט ולכל מדינות העולם בכלל. מדובר על מי שלא פעם ולא פעמיים לא באה לטובתו של האזרח הפשוט. אבל האמת היא כי גם אתם יכולים ליהנות מהיתרונות של שימוש נכון במערכת.

אתם יכולים להיעזר בשירותים של עורך דין נדלן שפשוט ילווה אתכם בתהליך ויכיר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבורכם. אסור לכם לקפוא על השמרים. אם אתם רוצים להרוויח מהעיסקה שאתם עושים, כדאי שיהיה מי שיבחן את האפשרויות העומדות בפניכם בקפדנות.

לשיתוף הכתבה:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
מאמרים נוספים
ליצירת קשר