עסקאות מקרקעין לא עושים לבד

כמעט כל אחד מאתנו מצא, מוצא או ימצא את עצמו מתמודד מול עסקת מקרקעין.

בכל מה שקשור לעסקאות מקרקעין, חשוב להקפיד על ליווי מקצועי וזאת על מנת להבטיח כי התהליך כולו של הקניה או של המכירה של הנדל"ן ייעשו מתוך הקפדה על כל מה שצריך להתייחס אליו מה שיעניק לכם ראש שקט ורגוע לאורך כל התהליך.

חשוב להבין. גם אם נראה לכם שהכול ממש תקין וכי מדובר בקבלן או איש מקצוע שאתם סומכים עליו במאה אחוז, עדיין, אף פעם לא תוכלו לדעת מה מסתתר מאחורי הדברים.

לא פעם מתברר רק לאחר ששילמתם את התשלום האחרון, כי הנכס שקניתם הוא נכס בעייתי מסיבות שונות. הוא משועבד לבנק, יש עליו הערת אזהרה, יש אתו בעיה של רישום בטאבו ובקיצור, הוא ממש לא חלק.

ליווי של עורך דין שיעשה לכם ראש שקט

כאשר אתם נעזרים בשירות של עורך דין לענייני מקרקעין אתם למעשה נהנים מראש שקט כאשר אין עליכם כל עול לעקוב, לבדוק ולחקור בכוחות עצמכם את כל הפרטים של הנכס. במיוחד לאור העבודה שאדם מן השורה אינו בקי בכל מה שצריך לבדוק וקל מאוד להטעות אותו באחיזת עיניים כי מדובר בעסקה שהיא חלקה לגמרי. לא פעם מתברר כי יש חורים שונים בעסקה ויש בעיות ברישום, בחוקיות ובכל מה שמרכיב את כל העסק.

כך בוחרים עורך דין

אז הבנתם שאי אפשר להתעלם מהצורך בשירות של עורך דין בכל מה שקשור לנושא של עסקאות מקרקעין. השאלה היא איך בוחרים את איש המקצוע?

אז כאן חשוב להבין ולהכיר את ההבדלים בין עורכי דין עצמאיים לבין משרדים של עורכי דין.

לכל תחום כמעט יש היום משרדים של עורכי דין המציעים שירותים. כמו משרד עו״ד להסדר חובות, משרד עו"ד לענייני פלילים וכמובן משרדים לעו"ד לענייני מקרקעין.

השירות שמתקבל ממשרד מסודר הוא צד אחד מאוד נוח ומאוד ממוסד כאשר יש צוות מקצועי המציע את השירות. עם זאת, המחיר יהיה גבוה יחסית לאדם העובד באופן פרטי.

אז יש מי שחשוב לו הגב המקצועי והמסגרת של המשרד והוא יהיה מוכן לשלם על כך. מנגד יש את עורך הדין הפרטי שהוא מציע שירות של אחד על אחד. יש אנשים שרוצים את השירות הזה ומגישים בטוחים ורגועים כאשר יש להם כתובת אחת ממוקדת שמטפלת בהם ובעניין שלהם.

זה יכול בהחלט להיות מוצלח אך במקרה כזה חושב יותר לבדוק היטב מיהו איש המקצוע, מה הוא מציע, מה הוא מסוגל ולאן הוא יוכל להביא אתכם בסופו של תהליך.

בכל מקרה, תמיד חשוב לוודא כי מדובר בעו"ד שיש לו את ההתמחות בתחום הנדרש והוא יכול להבטיח עבודה מקצועית וליווי מושלם.

לשיתוף הכתבה:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
מאמרים נוספים
ליצירת קשר